jue, 22 ago
|Begemot Art & Fashion
Carles Cases (piano) & Quintet Ibèric – Bandas sonoras
Carles Cases, uno de los compositores cinematográficos más importantes de nuestro país, repasará sus obras y bandas sonoras más relevantes, traspasadas al piano y acompañado en esta ocasión por el Quintet Ibèric. Una revisión de arreglos escritos especialmente para la ocasión y para este formato

Horario y ubicación
22 ago 2019, 21:00 – 22:00
Begemot Art & Fashion, Carrer de Trafalgar, 56, 08010 Barcelona, España
Acerca del evento
https://www.carlescases.com
Carles Cases (1958) és, sens dubte, un dels millors compositors que hi ha actualment al nostre país i un dels més prestigiosos d’Europa. És, a més, pianista, violoncel·lista i director d’orquestra. Gràcies a la seva exhaustiva formació acadèmica, al seu talent extraordinari i al seu treball constant ha pogut tirar endavant grans obres que es pot dir que ja formen part del ric patrimoni artístic del nostre país.
Les seves composicions han donat forma sobretot a bandes sonores d’infinitat de pel·lícules catalanes, però també espanyoles, europees i americanes. Sol·licitat fins i tot des del sempre capritxós i inaccessible món de Hollywood ‑on també ha deixat el seu llegat‑, Carles Cases ha admirat a tot el món les persones que saben valorar i reconèixer l’art i la genialitat.
Cases també ha compost música per a les seves orquestres, i ha estat el responsable de la direcció musical i els arranjaments del cantautor Lluís Llach en els seus moments musicalment més brillants.
Es poden dir moltes coses d’ell, però n’hi ha una que no admet discussió: el nom de Carles Cases és indissociable de la Música, amb majúscules. O la Música, de Carles Cases. Com us agradi més.
Blanca Busquets i Oliu
Escriptora i Periodista
Tickets
Price
Quantity
Total
Entrada general
15,00 €
15,00 €
00,00 €
Total
0,00 €